XVR4104 , 4108 معرفی اجمالی محصول

معرفی اجمالی محصول

شرکت «داهوا» به تازگی دستگاه های ضبط کننده ایی را با عنوانXVR روانه بازار کرده است که به نوعی به عنوان محصولات سری جدید تکنولوژی HDCVI شناخته می شود .

این نسل جدید از دستگاه ها علاوه بر پشتیبانی از تکنولوژی HDCVI از دیگر تکنولوژی ها مانند AHD, TVI, CVBS و IP نیز پشتیبانی میکند .

دستگاه های داهوا مدل XVR 4104 وXVR 4108 به ترتیب 4 و 8 کانال را بصورت آنالوگ و تا 2 کانال IP را بصورت همزمان پشتیبانی می کند . وهمچنین قابلیت پخش تا 9 کانال بصورت playback را دارد .

این محصول از کابل کواکسیال نیز پشتیبانی میکند که امکان انتقال تصاویر را با کیفیت HD در مسافت های طولانی را محقق میکند و همچنین باعث کاهش هزینه های نصب و راه اندازی میشود.

این دستگاه ها وارث ویژگی سادگی سیستم های آنالوگ هستند که شامل هزینه کم سیستم و نصب ساده است . این سری از دستگاه های داهوا برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی مانند امنیت عمومی، فروشگاهای خرده فروشی، حمل و نقل، حفاظت از خانه و آموزش و پرورش مورد استفاده قرار میگیرد.

                                                                  

ویژگی ها ی منحصر به فرد

تشخیص خودکار HDCVI/AHD/TVI/CVBS

دستگاه های XVR می تواند به طور خودکار سیگنال دریافتی از دوربین را بدون هیچ گونه تنظیم تشخیص دهد. این ویژگی عملیات را راحت تر و آسان تر می نماید.

کیفیت تصویر تا 5MP

دوربین های XVR 4104 وXVR 4108 قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت فوق العاده HD و با رزولوشن تصویر (2560 x 1920) , و همچنین پخش به صورت زنده را دارد .

P2P

نظارت در هر زمان و هر کجا. به راحتی و به سادگی دستگاه را مدیریت کنید.