چیست ؟ Motion Detection

 

دوربین تشخیص حرکت یا Motion Detection، دوربینی است که می تواند با تشخیص حرکت فعال شود.

به طور کلی در بیشتر موارد نیازی نخاهد بود که تمامی تصاویر دریافتی ضبط شود. سیستم موشن دتکتور به شما کمک خواهد کرد تا تنها تصاویری را که در آنها حرکت وجود داشته ضبط کنید.

این تشخیص را می توان با اندازه گیری میزان سرعت یا پرتاب اشیا در میدان دید انجام داد. این دوربین مداربسته می تواند با روشن شدن نورافکن، صدای آلارم (آژیر) یا حتی شروع ضبط، فعال شود. چنین دوربین هایی می توانند با روش دقیق تری در جاهایی که این مشخصه را ندارند، عمل کنند. 

صرفه جویی در زمان

در بیشتر اوقات شما بایستی زمان زیادی را برای محافظت از اموال خود با بازبینی تصاویر دربرابر هرگونه تجاوز صرف کنید، اما با استفاده از دوربین های مداربسته Motion Detection، شما زمان کمتری را صرف می کنید و به دیگر امور کسب و کارتان می پردازید. این دوربین ها می توانند همیشه آماده به کار بوده و با درک حرکت یک شیء یا انسان، بطور خودکار شروع به ضبط نمایند. چند دقیقه بعد زمانی که هیچ حرکتی نباشد، ضبط دوربین متوقف می شود و دوباره به حالت آماده به کار در می آید، شما می توانید فقط آنچه را که از قبل اتفاق افتاده بازبینی کنید.

 

اعتماد و اطمینان بیشتر

یک دوربین مداربسته Motion Detection به مراتب از یک دوربین مداربسته معمولی یا هر دوربین مداربسته دیگر قابل اعتمادتر است. بدین دلیل که این دوربین تنها صحنه های مهم را ضبط می کند. این دوربین به گونه ای طراحی شده که اگر آلارمی به صدا در بیاید؛ حرکت را تخمین می زند. بعلاوه اگر آنرا روی ضبط تنظیم کنیم، زمانی که حرکتی باشد شروع به ضبط می کند. به همین دلیل است که می گویند وقتی لازم است آلارم دریافت می کند. مزیت این است که شما می توانید حافظه زیادی از دسنگاه ذخیره ساز را تنها برای صحنه هایی که ضروری هستند ذخیره کنید.

 

ذخیره مقدار زیاد انرژی

دو روش برای ذخیره انرژی در دوربین های مداربسته  Motion Detection وجود دارد.

نخست اینکه، آن انرژی که شما برای تماشای اتاق های خالی صرف می کنید، ذخیره می شود. این دوربین ها فقط چیزهایی مثل یک فعالیت ادامه دار را ضبط می کنند. به عبارت دیگر، دوربین های دیگر هر چیزی را ضبط خواهند کرد، به این معنی که شما الزاماً تمام ورودی های آنرا حتی اگر چیزی اتفاق نیفتاده باشد، مشاهده خواهید کرد. دوم اینکه این دوربین ها همیشه آماده به کار خواهند بود تا زمانی که حرکتی باشد. این کار انرژی زیادی را ذخیره می کند که میتواند از قدرت دوربین مدار بسته در تمام دوره استفاده کند.

بطور کلی دوربین های مدار بسته Motion Detection می توانند کمک بیشتری به شما بکنند تا نظارت بهتری در خانه خود داشته باشید. بجز مسائل امنیتی شما همچنین می توانید از این دوربین ها برای تشخیص برخی آسیب های احتمالی تان استفاده کنید. این به شما کمک می کند که این آسیب ها را بشناسید و آنها را کنترل کنید. بطور ایده آل مزایای بیشتری وجود دارد که شما می توانید حین استفاده از این دوربین های مدار بسته در مقایسه با دوربین های دیگر بهره ببرید.